E-POOD kategooriad

Shopping Cart

Subtotal $462.4‬0
1 . Lepingust taganemine enne Müüja poolset lepingu täitmist
 

1.1. Kui klient soovib tellimuse esitamise järgselt ja enne lepingu täitja poolset täitmist lepingust taganeda, siis kohustub ta sellest võimalikult kiiresti Müüjale kirjalikult teatama. Kirjalik teade tuleb saata elektronposti aadressil hulgi@falleroon.ee või helistada numbril +372 7 420 204. E-kirja tuleb märkida tellimuse number, millest soovitakse taganeda ning lisada Kliendi kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, tellimuse esitamise kuupäev, kontakttelefon).
 

1.2. Kui taganemisavaldus jõuab Müüjale pärast Müüja poolset lepingu täitmist, siis toimub lepingust taganemine vastavalt peatükile „Tagastusõigus“.

1.3. Müüja kannab Kliendile tasutud summa tagasi hiljemalt 2 tööpäeva jooksul alates lepingust taganemise soovi kätte saamisest.

1.4. Raha kantakse üle samale arvelduskontole, millelt toimus selle laekumine Müüjale.

2. Tagastusõigus


2.1. E-poest ostetud kaupadele kehtib 14 päevane tagastusõigus. Tagastusõiguse aeg hakkab jooksma alates hetkest, mil Teie või Teie nimetatud kolmas isik, kes ei ole kauba vedaja, on saanud asja füüsiliselt enda valdusesse. Kui olete teinud ühes tellimuses mitmele asjale tellimuse, siis algab 14 päevane tagastusõigus alates hetkest, mil Teie või Teie nimetatud kolmas isik, kes ei ole kauba vedaja, on saanud viimase toote füüsiliselt enda valdusesse.
 

2.2. Tähelepanu! 14-päevane tagastusõigus ei kehti võlaõigusseaduse § 53 lõikes 4 sätestatud juhtudel.

2.3. Falleroon OÜ jätab endale õiguse kliendi poolt valesti tellitud kauba tagastamisel kinni pidada kuni 30 % kauba maksumusest.õõ

2.4. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ning see peab olema originaalpakendis ja täiskomplekne.
Originaalpakend ega ka kaup ei tohi olla rikutud, st. peab olema samas seisukorras, kui see oli müüja poolt välja saatmise hetkel. Kui on ostetud toote/varuosa komplekt, siis saab tagastada ainult kogu komplekti tervikuna, mitte selle osasid eraldi. Kui tagastatud ei ole originaalpakendis või kui pakend on rikutud, siis on kauplejal õigus nõuda tasu kauba väärtuse vähenemise eest.

2.5. Kauba saab tagastada kas ise esindusse tuues, kullerteenusega, Smartposti või Omniva pakiautomaadi kaudu.

2.6. Kauba tagastamise kulud kannab Klient, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).

2.7. Toodete tagastamisel veenduge, et kõik oleks korrektselt pakendatud ja oht, et toode võiks transpordil viga saada, oleks välistatud.

2.8. Müüja tagastab tagastatava kauba kättesaamisel Kliendile viivitamata, kuid mitte hiljem kui 2 tööpäeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik Kliendilt lepingu alusel saadud tasud.

2.9. Raha kantakse üle samale arvelduskontole, millelt toimus selle laekumine Müüjale.

2.10. Juhul kui peale tagastamist ilmneb, et tagastud kaup ei vasta punkti 2.4 kirjeldatule, siis raha ei tagastata.

2.11. Võime keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni oleme lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni olete esitanud tõendid, et olete toote tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

2.12. Kui soovite mingil põhjusel tagastada toote, tuleb Teil saata e-mail hulgi@falleroon.ee.
Kirjas märkige ära:
- tellimuse- või arve number
- tellija nimi
- tootekood
- tagastamise põhjus
- arvelduskonto, kuhu raha tagasi kanda (juhul, kui kontoomaniku nimi erineb tellija nimest, siis märkida
ka kontoomaniku nimi)

3. Pretensioonide esitamise aeg ja garantii

3.1. E-poest müüdud doodetele kehtib VÕS §-s 218 lg-s 2 sätestatud 2-aastane pretensioonide esitamise tähtaeg. Kliendi ja Müüja vahel tekkinud erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel.

3.2. Pretensiooni esitamise periood hakkab kehtima alates hetkest, mil kaup on üle antud Kliendile või Tema poolt nimetatud kolmandale isikule.

3.3. Tarbijalemüügi korral vastutame müüdud asja lepingulevastavuse eest kahe aasta jooksul alates asja üleandmisest tarbijale. Vastavalt VÕS§ 218 lg 2 eeldatakse, et kuue kuu jooksul asja üleandmise päevast ilmnenud mittevastavus oli juba üleandmise ajal (ehk siis eeldame, et asi oli juba ostes defektne ning võimalikud tõestamiskulud, ennekõike ekspertiis, on meie kanda). Ülejäänud 18 kuu jooksul eeldame, et asja mittevastavus on tekkinud kasutamise käigus ning tõestamiskoormus lasub Kliendil.

3.4. Pretensioonide esitamise õigus ei laiene kahjudele, mis on tekkinud transpordil peale toote üleandmist ostjale.

3.5. Müüja võib võtta lepinguga Ostja suhtes kohustuse anda tootele garantii. Kui tootele kehtib garantii, on info garantii ja tingimuste kohta välja toodud toote kirjelduses.

3.6. Toote garantii hõlmab ennekõike tootel ilmnenud tootmis- ja materjalivigu.
Garantiikäsitlusele ei kuulu vead, mis on põhjustatud:
- normaalsest kulumisest
- puudulikust hooldamisest
- valest paigaldusest
- valest kasutamisest
- muudest välisteguritest põhjustatud vigadest.

3.7. Varuosadele kehtib garantii vaid juhul, kui varuosa on paigaldatud varuosasid paigaldavas sertifitseeritud ettevõttes.

3.8. Prentensiooni esitamiseks tuleb teha kirjalik avaldus, mille võib saata e-mailile hulgi@falleroon.ee.
Pretensiooni menetlemise esialgne eeldatav aeg on 14 tööpäeva (selle aja jooksul võetakse kliendiga ühendust).
Kui Ostjal ei ole nõus Falleroon OÜ pakutud lahendusega, võib Ostja esitada avalduse vaidluselahendamiseks vaidluste kohtuvälise lahendamise üksusele, kelleks on Tarbijakaitseameti juures tegutsev tarbijavaidluste komisjon (Pronksi tn 12 Tallinn 10117, telefon 620 1707, info@tarbijakaitseamet.ee) või maakohtule. Vaidluste kohtuvälise lahendamise üksuse menetlusreeglitega saab tutvuda veebilehe aadressil www.tarbijakaitseamet.ee